|
|
|||||||
|
Mon-Tue-Wed Special! Ladies only please. Frappe kai massage se timh gnwrimias...$ 1.00 Wax kai frappe........................ $ 1.00 Frapedomassage super special...........$ 2.00 Frapewax super special.................$ 2.00 Wax - massage xwris frappe............$ 0.00 Wax - massage me frappe................$ 4.00 Serbitoros me thn wra..................$ timh ekplhksh Serbitoros olh nyxta...................$ timh super ekplhksh Serbitoros allodapos...................- 1.000.000 roublia Notos sketos...........................$ Priceless Wed-Thu-Fri me rantebou mono! Ladies only please. Saturday - Sunday mono special pelatisses. Ladies only please. Diafhmhsh: Omogeneia Cafe: "serbiroume...teleia kai paula" Help wanted: Zhtountai neoi emfanisimoi na ergastoun ws serbitoroi,prepei aparaithtws na kseroun na kanoun massage kai wax. Tha sas ekpaideusoume na ftiaxnete kai frappe. Steilte biografiko sto: www.frapedomassage/bus/opportunities.com Not affiliated with cafe omogeneia. Frappedomassage Inc. is a division of "Arrwsta myala enterprizes" LLC |