|
|
|||||||
|
ston golgotha xaropalepse afise tin sterni tou pnoi, ston paradeiso pige kai girise me doxa to pasxa to proi. pano ston ksilino stavro ton potisan me sfougari ksidi, gia amarties ton thniton pire tou thanatou to taksidi. mavrothakrise o ouranos megali pempti to mesimeri, kai tote oli pistepsan o Stavromenos itan apo ala meri. me logxi ton tripisan pano ston othiniro stavro, to aima tou nero egine xoris na exei ena exthro. ston tafo tis simforas treis meres itan thamenos, o thanatos upotaxthike kai vgike anastimenos. apo ton tafo anastithike kai dithike sta aspra, andilaloun oi kambanies tin kiriaki tou pasxa. stavrothike o Yios tou Theou gia tis anthropines amarties, i Anastasi tou mas xarise paradeisenies aionies eftixies. stolistite me xamogela foresete ta giortina sas, "Alithos Anesti" n'akousti apo ta vathi tis kardias sas. dio avga xromatista tsougrizonde to pasxa, "Xristos Anesti" zografisan sta ourania ta astra. ~~~copyright~~~ .......+....... .......+....... ...+++++.... .......+....... .......+....... .......+....... |
||||||||
|
|
|||||||
|
~~~w~a~v~e~s~~~kathe fora pou thiavazw poima sou, toso kai pio poly se thavmazw. Mou arese para poly. Exeis plousio taperamento, kai ena monadiko tropo na ekfrazese. |
||||||||
|
|
|||||||
|
wavesssssssss poly wraio mou arese poly opws panta ontos exhs ton diko sou tropo na ekfrazese
|
||||||||
|
|
|||||||
|
wow awesome
|
||||||||
|
|
|||||||
|
OPA FEY IREMAAAAAAAAAAA malon exo kani kapio megalo lathos otan piga kai egrafa edw sto main kati edw gia merika pedia . SORRY APO EMENA mono ena krio efxaristo akouo tha me epiete paraponiari ala skeftiteto pos einai kai apo thn alhna thn meria skeftite pos to blepei o alos |
||||||||
|
|
|||||||
|
den mou arese kai toso giaty to diabasa kai alou |