jobjsusatopforum
Chat-Room Members News Message Board Join Mail List

Poetry / ΠΟΙΗΣΗ / Literature/ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ/Arts/ΤΕΧΝΕΣ >> Poetry / Poihsh / Literature

Pages: 1
Alberto
Member

Reged: Fri
Loc: Viareggio - Italy
to Dilima
      #38117 - Tue Nov 14 2006 10:21 AM

Perisotero apola sixenome esena. Me prosvales. Me ipes psixro. Den se aggiza. Prospathusa na se apofigo. Ithela na kimitho. Pali me klotsises. Me ksipnises. Perasan ekines i epoxes tis thalporis, tis evgenias, tou pathus. Isun gemati erotika nazia tote. Tote pu foruses ekino to apithano nixtiko me tis danteles. Me ekanes na se erotevome. Meta pinases. Asxolithikes me tin kuzina. Adiaforises. Egines xontri. Ke tote piga sti Jane. Ax i jane. Kali itan den leo alla kostize. Mia fora thimame imastan se ena restaurant kapu sti Mesogio. Me luludia mprosta ke dentra. Den ta potizan vevea. Ixan ksera fila. Den perno orko. Isos itan ximonas. Pariggiles astako. To ksero den itan thema oreksis. Itan minima. Isun tis ipsilis kinonias. Signomi den to katalava. Alla panta tha exo mia aporia. Afu isun tis ipsilis pos katevikes? me asanser katevikes? Ixe vlavi ekino to vradi. Isos apla itan komeno to revma. Miname mesa. Esi ke ego. Den miluses. Me kituses me agonia. Perimenes na kano kati. Mipos fovosun? To ksero. Exo ekino to vlema pote pote. Lipame. Fovosun oti tha fonakso voithia. To apefiga. Ithela na minume moni eki. Isos miluses. Irthe vevea o thiroros de leo. Exis dikio. Omos pistevis oti tha miluses? Ke ti tha eleges? Kapote eleges. Edixnes. Tora siopi. Isos ke ego to idio. Adiaforisa. Piga sti Jane. Kali I Jane alla kostizi. Meta girisa. Xriazomun kathara ruxa. Thimase pu mu psonizes ruxa? Ta forusa ligo. Kikloforusame gimni. Ke tora? Ti skeftese? Thelis kati? Apo endiaferon rotao. Min aporis. Aloste i jane vrike allon. Kostize vevea. Tha fame kati? Thelis na su magirepso? Pernun ta xronia. Den thelo na ime monos mu. As ise xontri. Den se fovame. Exis alithina matia. Eeeeeee i Jane ixe orea xili. Ti rotises? Den se sigkrino. Ti mira mu dialego. Thelo na epistrepso. Isos pali pote den efiga. Isos apla pira mia adia. Ne. Afto ine. Ixa pai diakopes. Girisa. An thelis mporis na me klotsas ligo. Ligo omos. Oriste? Ne an thelis. Ke go thelo. Ela, ela na xorepsume.

Post Extras: Print Post   Remind Me!   Notify Moderator  
Pages: 1

Extra information
0 registered and 1 anonymous users are browsing this forum.

Moderator:  Leniw, Tedkaps, vaiosfasoulas, apapakon, ~~~w~a~v~e~s~~~, Στάθης Φριλ 

Print Topic

Forum Permissions
      You cannot start new topics
      You cannot reply to topics
      HTML is enabled
      UBBCode is enabled

Rating:
Topic views: 658
Calendar Event: Tue

Rate this topic

Jump to

Contact Us Yasou.com