mipws kratane kai kapoioi alloi opla sta xeria tous kai de thelete na to omologisete?
Gia kane mia ereyna sta spitia twn Ellinwn pou exoun pligei apo eglimata kapion metanastwn i oxi gia na mi rixnw to anathema se mia katigoria kai ela na ta poume. Ta ksexases ta TEA? akomi yparxoun filarako mou me all alla logia. Ase de sti Germania pou oses fores brethika kai thelisa na kanw arga nixta volta me ti parea mou sto Monaxo kai allou me perikiklosan oi batsoi san na imoun dolofonos zitontas mou epimona kai me bia to diabatirio mou. Tolma na bgeis nixta sti Germania kai tha sou pw egw kindinebeis apo tous idoious tous astinomikous.Ase de pou an sew doun me ligo sinallagma akomi kai an o sinodos sou plirwnei gia sena se anakrinoun pws tha peraseis tis pente meres pou tha mineis ekei. Mila mou gia filoksenous laous kai oxi afiloksenous kai ekmetaleytes bandalous opws oi Germanoi sou poulimenoi stous Germanarades apo prwto xeri!
tha sas ti feroun omws oi Germanoi opws panta. Oi ameikanoi sas exoun boithisei alla oi Germanoi pote ..sas theoroun de kai upodiesterous kai tous pio isxirous apo sas..
Egw exw dio paidia sta kalitera dimosia sxoleia tis Neas Yorkis kai kserw oti ayta pou mathenoun ta paidia mou ta dika sas prepei na plirosoun tonous xrimatwn sti parapaideia sas gia na spoudasoun.
Den exw dei egw opla pouthena. Mi pianosaste apo memonomenes periptwseis.