Vre ti mania sas exei piasi me auto to Eurovision. Ean oi misoi Ellines dixnan miso apo to endiaferon pou dixnoun gia to Eurovision gia to kalo tis Ellados, H Ellada tha itan mia kaliteri xora kai oi katikoi tis tha zousan poli pio kala. Den nomizete oti tha itan kalitera na strepsoume to endiaferon mas pros tin ali katefthinsi? Tora. Exo mia aporia. Ayto to prama, -to eurovision thelo na po- ypotithete oti eine enas filikos synagonismos metaksi diaforon kraton. Kathe kratos stelnei mia omada (ena mousiko syngrotima) gia na synagonisti me ta ala kratoi kai kathe omada ypotithete oti antiprosopevi tin patrida tou. Tora. Ithela na ksero, giati oi tragoudistes mas tragoudan sta Anglika. Ti egine me tin OREOTERI KAI PLOUSIOTERI GLOSSA tou kosmou? Tin paratisame? Den mas kanei? Oi ksenoi tin meletoun kai emis tin perifronoume? Giati ftasame se auto to xamilo epipedo? Ntropi mas. As sikosoume ta kefalia mas psila kai poume gia na to akousoun oloi oti emeis eimaste oi ELLINES kai oute tin glossa oute tin istoria mas mporei kanis na tin singrinei me tin diki tous. Na min perimenoume na mas to poun afto oi ksenoi. (pou poloi poles fores to lene) Pes te mou lipon, peste mou. Exo dikaio i eime gematos skata.( sygnomi gia tin frsi mou ala eime ligo aganaktismenos) Poso dikaio eixe autos pou eipe.....pas mi Ellin......ala mipos exoume xasi tin Ellinikotita mas kai kindinevoume na ginoume kai emeis mi Ellines? Theos filaksi. Efxaristo gia tin prosoxi sas.......E.
|