jobjsusatopforum
Chat-Room Members News Message Board Join Mail List

Members Only >> Concerts / Events

--ILIAS
Silent friend
*

Reged: Sun
Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS
      Mon Jun 02 2008 10:18 AM

ARETH XILIA EFXARISTO GIATA POLI ENTHARYNTIKA SOU LOGIA STON AGAPIMENO MAS FILO GIORGO PAPANIKOLOPOULO A.K.A "KALAMATIANOS.
EK MEROUS MOU KE PALI SE EFXARISTO POLI POU ENDIAFERTHIKES NA DIAVASIS TO PROVLIMA KE NA APANTISIS TOSO OREA. O IDIOS O GIRGOS DEN EXI LOGIA NA SE EFXARISTISI. DIAVASE TO MINIMA POU MOU EGRAPSE SIMERA TO APOGEVMA...

kalimera ilias, efxome na min se stenoxorisa me ta xalia mou.
File me siginises para poli eneryises poli filika san adelfos. Apo to proi pou siko8ika ime edo sto pc to opio den dokimasa na to kliso. ke katafera na ftaso sto krevati as yelasoume ke eki kolisa?
Mpika sto omogenia me xoris provlima edo pou vaftizoun banoun ke deftero onoma eno emis vanoume tou patera mas to onoma ti 8elo na po ...omoyenia ine san mia ikoyenia pou ta pedia tis ine skropismena se olo ton planiti ke ine se epafi olo to ikositetraoro . File eneryises san adelfos ke diavasa ke ida alous adelfous ke adelfes na voi8isoun ox pali kolisa apelpisia epira tin dosi mou peripou mia ora. Ime poli siginimenos makari na vre8i kati na min ftano se afto to simio tis apelpisias o filos apo tin afstralia ta exiyi poli kalla prepi na stamatiso. Mono liyi kinisi .sas efxaristo yia tin kalosinisas

NOMIZW TO PARAPANO MINIMA TOU LEI POLA. MAKRI NA VRETHOUN KE ALOI NA VOITHISOUN ME SIMVOULES KE ENTARYNTIKA LOGIA ....LISTARXOS2 (ILIAS)

Post Extras Print Post   Remind Me!     Notify Moderator

Entire topic
Subject Posted by Posted on
* PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS --ILIAS Sun Jun 01 2008 10:06 AM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS Eva-RediModerator   Sun Jun 01 2008 10:23 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS --ILIAS   Mon Jun 02 2008 10:18 AM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS Eva-RediModerator   Mon Jun 02 2008 10:21 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS --ILIAS   Mon Jun 02 2008 11:13 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS --ILIAS   Sat Jun 14 2008 11:38 AM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS tsofi.   Tue Jul 01 2008 04:21 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS --ILIAS   Wed Jul 02 2008 10:55 AM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS tsofi.   Wed Jul 02 2008 03:41 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS Dr. Jung   Sun Jun 01 2008 12:56 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS monalisa   Sun Jun 01 2008 06:30 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS --ILIAS   Mon Jun 02 2008 09:59 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS --ILIAS   Sun Jun 01 2008 08:30 PM
. * * Re: PARAKLISI GIA PROSEFXI APO ENA PALIO OMOGENIA CHAT MELOS GiorgosAdministrator   Sun Jun 01 2008 02:59 PM

Extra information
0 registered and 2 anonymous users are browsing this forum.

Moderator:  Eva-Redi 

Forum Permissions
      You cannot start new topics
      You cannot reply to topics
      HTML is disabled
      UBBCode is enabled

Rating:
Thread views: 2964
Calendar Event: Sun

Rate this thread

Jump to

Contact Us Yasou.com